2020 හොඳම බුද්ධිමය විකල්ප උපාය මාර්ග PDF ලිපිය

අලෙවිකරණ පද්ධති මඟින් මිනිසුන්ට බොහෝ විවිධ උපාය මාර්ග ලැබේ. සමාගම මෙම මෙහෙයුම් ක්‍රමය තෝරා ගෙන ඇත්තේ එය වඩාත්ම ලාභදායී ගනුදෙනු කිරීම ලෙස නිගමනය කරමිනි. ඇත්ත වශයෙන්ම සාර්ථක උපාය මාර්ග මගින් වර්තමාන වෙළඳ පොළ තත්වය පිළිබඳ වඩා නිශ්චිත අනාවැකි පළ කිරීමේ සහ විශ්ලේෂණ සිදු කිරීමේ අවස්ථාවක් ඔබට ලැබෙනු ඇත. කෙසේ වෙතත්, නවක භාණ්ඩ-ගනුදෙනුකරුවන් බොහෝ දෙනා විසින් සිදු කරනු ලබන අත්වැරැද්දක් නම්, අලෙවිකරණය ක්‍රීඩාවක් හෝ ලොතරැයියක් පමණක් ලෙස සැලකීමයි. මේ අය හිතන්නේ විශාල ලාභයක් ලබා ගැනීමට ඔවුන් වාසනාවන්ත හා භාග්‍යවන්ත වනු ඇති බවයි. කෙසේ වෙතත්, මේ ආකාරයේ වැඩ කටයුතු කිරීම සඳහා වඩාත් වැදගත් දෙය නම් සුදුසු අලෙවිකරණ උපාය මාර්ග තෝරා ගැනීමයි. සමහර භාණ්ඩ-ගනුදෙනුකරුවන් තමන්ගේම අලෙවිකරණ උපාය මාර්ග භාවිතා කරන නමුත් මෙම 2020 හොඳම බුද්ධිමය විකල්ප උපාය මාර්ග නමැති ලිපියෙහි සෑම භාණ්ඩ-ගනුදෙනුකරුවෙකුටම අලෙවිකරණය සඳහා ප්‍රයෝජනවත් වන යමක් සොයාගත හැකිය. 

හොඳම බුද්ධිමය විකල්ප උපාය මාර්ග PDF ලිපිය
හොඳම බුද්ධිමය විකල්ප උපාය මාර්ග PDF ලිපිය

නිවැරදි උපාය මාර්ග තෝරා ගැනීම

 භාණ්ඩ-ගනු‌‌දෙනුුුුකරුවා තමන්ගේම අදහස් සහ ක්‍රම පිළිබඳ මතක තබා ගත යුතුය, සෑම අංශයක්ම අවධානයෙන් අධ්‍යයනය කර සුදුසු විකල්ප සමඟ සාර්ථකව කටයුතු කිරීමට උත්සාහ කළ යුතුය. එය මුදල් ඉපයීමට ඔබට සහාය වන ක්‍රීඩාවක් හෝ අසීරු නැති නිදර්ශන ‌පෙළක් නොවේ. මෙම වෙළඳ පොළේ ඇති විශේෂතා තේරුම් ගැනීම, එහි මූලධර්මවලට අදාල තොරතුරු සොයා ගැනීම සහ සෑම උපාය මාර්ගයක්ම අධ්‍යයනය කිරීම සඳහා ඔබට යම් දක්ෂතාවයක් තිබිය යුතුය. සැබෑ අලෙවිකරණ කටයුතු ආරම්භ කිරීමට පෙර ප්‍රවීනයන් සාමාන්‍යයෙන් වෙළඳ පොළ ඉතා ප්‍රවේශමෙන් අධ්‍යයනය කරන බැවින් ඔවුන්ට විශාල ලාභ ලබා ගැනීමේ හැකියාව ඇත. ඔවුන් එහි විශේෂතා අධ්‍යයනය කර, විවිධාකර මාර්ග හා අවදානම භාවිතා කිරීමට උත්සාහ කරනු ඇත. ඉන් පසුව ඔවුන් තමන්ගේම උපාය මාර්ග තෝරා ගනු ඇත. එ‍හෙත් 100% ලාභයක් ලබා ගැනීමට උපකාරී වනු ඇති බව සිතමින් උපාය මාර්ග තෝරා ගැනීම හැරුණු විට, උපාය මාර්ග ක්‍රියාත්මක වීම ආරම්භ වීමට පෙර යම් කාලයක් බලා සිටීම ද අවශ්‍ය වේ. උපාය මාර්ග තේරීම, හා එය අධ්‍යයනය කිරීමෙන් සමහර විට ක්‍රීඩාවක් ලෙස නොව ලාභදායී ක්‍රියාවලියක් ලෙස නියෝජිතයෙකු සමග අලෙවිකරණයේ යෙදීම පිළිබඳ අවබෝධයක් ලබා ගැනීමට ඔබට හැකි වනු ඇත.

නොපුරුදු භාණ්ඩ-ගනුදෙනුකරුවන්ට පළපුරුදු භාණ්ඩ-ගනුදෙනුකරුවන් විසින් කලින් භාවිතා කරන ලද උපාය මාර්ග රටාව පිළිබඳව අධ්‍යයනය කළ හැකිය. එය අතර මැද දී ක්‍රියාත්මක වන පැහැදිලි කිරීමේ පරිපාටියකි. එය ගනුදෙනු පාලනය සහ අනුවර්තනය වීම සඳහා පමණක් නොවේ. එය ප්‍රධාන වශයෙන් වෙළෙඳ පොළ, තාක්ෂණික අංශය, විවිධ දර්ශකවල සූචක, ඇල්ගොරිතම ආදිය විශ්ලේෂණය කිරීම සඳහාය. සියලුම ප්‍රවේශයන් එකිනෙකට වෙනස් මූලධර්ම මත ක්‍රියාත්මක වන නමුත් එකිනෙක ආකෘති ඒවායේම වාසි සහ අවාසි භුක්ති විඳියි. නිශ්චිත උපාය මාර්ග තෝරා ගැනීමට පෙර ඔබ සෑම උපාය මාර්ගයකම ඇති සුවිශේෂතා අධ්‍යයනය කළ යුතුය. ඔබේ වත්කම් ආරක්ෂා කිරීමට එය ඔබට උපකාර වනු ඇත.

වාසි හා අවාසි

සඳහන් කළ උපාය මාර්ග‌‌වල ඇති ප්‍රබලතා හා දුර්වලතා පිළිබඳ අපගේ ලැයිස්තුව ඔබට මෙහි පහත දැකිය හැකිය.

වාසි

  • අඩු අවදානම් ප්‍රතිශතය; උපාය මාර්ගවල සුවිශේෂතා බොහොමයක් ඇති නිසා අලෙවිකරණ අවදානම් කීපයක්ම අවම වේ; එය විවිධ වත්කම් ගැන සැලකිලිමත් වේ: එනම් රන්, භාණ්ඩ හෝ මුදල් වර්ග, තෙල්, ආදිය;
  • අපි සරල දේවලින් වටවෙමු; ඔබ සතු සෑම උපාය මාර්ගයකටම ඇල්ගොරිතමයක් ඇත; ගනුදෙනු කාලය තවමත් අවසන්ව නැති විට, ඔබ ඔබේ ඔට්ටුව පමණක් පහළට හෝ ඉහළට තැබිය යුතුය;
  • පාලනය; මෙම උපාය මාර්ගය ඔබේ අවදානම අවබෝධ කර ගැනීම සඳහා ඔබට සහාය වේ; තෝරා ගැනීමක් කිරීමේ, එනම් දිනුම හෝ පැරදුම සඳහා ඔබට අවස්ථාව තිබේ; ගනුදෙනුවකට ඇත්තේ විචල්‍ය දෙකක් පමණි;
  • වියහැකියාව; විශේෂයෙන්ම, අවදානමක් ‌‌න‌ොමැතිව ගනුදෙනු අවසන් කිරීමට අවස්ථාවක් ඉන් ලැබීම නිසා ඩිජිටල් කොන්ත්‍රාත්වලට බොහෝ භාණ්ඩ-ගනුු‌දෙනුකරුවන් ආකර්ෂණය වේ; සරල ගණුදෙනුවක් යනු හොඳ ලාභයකි;
  • ළඟා වියහැකියාව; ඩිජිටල් කොන්ත්‍රාත්තු යනු ඕනෑම වේලාවක වැඩ කිරීමට අවස්ථාව ලබා දෙන විසි හතර පැය පද්ධතියකි. සෑම නියෝජිතයෙක්ම කාල මාදිලියක් සහිත කාඩ්පතක් සෑම භාණ්ඩ-ගනුදෙනුකරු‌වෙකුටම ලබා දෙයි; ලෝකයේ සෑම තැනකම සැබෑ වේලාව පිළිබඳ තොරතුරු පරිශීලකයා දැන සිටින්නේ එනිසාය;
  • වෙළඳ පොළ තෝරා ගැනීම; ගනුදෙනු කිරීම සඳහා වෙළඳ පොළවල් ඇති ප්‍රදේශ තෝරා ගැනීමේ අවස්ථාවක් ඔබට තිබේ; එයට මුදල් වර්ග, දර්ශක, ව්‍යාපාර වස්තු හෝ විවිධ භාණ්ඩ ඇතුළත් විය හැකිය.

අවාසි

  • සංගුණක මට්ටම පහත වැටීම; නියෝජිතයා විසින් 80%ක ගෙවීමක් යෝජනා කරනු ලබන විට, ගනුදෙනුව අවසන් වන අතර අනුපාතය අඩු වේ;
  • අලෙවිකරණ උපකරණ; බොහෝ නියෝජිතයින් ප්‍රයෝජනවත් උපකරණ විශාල සංඛ්‍යාවක් යෝජනා කරන නමුත් ඒවා වත්මන් කාර්යය සඳහා සෑම විටම සුදුසු නොවේ;
  • දර්ශක නැති වීම; නිශ්චිත ප්‍රතිශතයක අහිමි වීමක් පවතින අතර, එබැවින්, සාර්ථක භාණ්ඩ-ගනුු‌දෙනුුුකරුවන් 70% ක් අතරින් එක් භාණ්ඩ-ගනුදෙනුකරුවෙකු පමණක් 85%ක එක් පාඩුවක් ලැබිය හැකිය; මුදල් අහිමි කර ගැනීමේ ඕනෑකමක් ඔබට නැති නම්, ඔබට 55%ක් ලැබිය යුතුය.
SIMPLE AND RELIABLE
MONEY WITHDRAWAL
Astropay
Adv-cash